terug naar vorige scherm |
Beste leden en ouders van leden,
Het seizoen is weer begonnen en de eerste trainingen zijn alweer
geweest. Hopelijk hebben jullie een fijne vakantie gehad en kunnen jullie
uitgerust aan het nieuwe seizoen beginnen.
Inmiddels zijn we al een aantal jaren gestart met gezamenlijke bijeenkomsten tijdens de trainingen. Dat willen we ook dit jaar weer doen en wel volgende week. Tijdens deze bijeenkomsten willen wij als bestuur wat nieuwe zaken met jullie delen, maar de ervaring leert dat het ook een fijn moment is voor coaches om wat zaken rondom het team af te stemmen. Graag zien we dus minimaal 1 ouder per kind tijdens deze bijeenkomsten voor de jeugdleden. Bij Dames 1 en DO25 zullen we het een en ander met de dames zelf bespreken. Net als de eerdere jaren kijken we ook graag weer even met
iedereen naar de taakverdeling binnen de club. Voor velen is dit inmiddels
bekend, maar voor sommige ouders zal dat ook nieuw zijn. We willen graag samen
met jullie dan bekijken hoe alles op dit moment ingevuld is en wat iedereen
wil. Blijf je dezelfde taak doen of toch liever wat anders? Uitgangspunt
is dat voor iedere speler een taak binnen de club wordt gedaan en indien er
geen taak is gekozen, zal de club een verdeling maken over de nog openstaande
taken.
We hebben dit jaar de uitdaging om tevens de volgende onmisbare
vacante functies in te vullen:
Indien je een van
bovenstaande functies op je wil nemen, graag direct contact met ons opnemen.
Graag zien wij jullie allemaal op de volgende momenten:
Maandag 2 september:
Van 18.00 tot 19.00 uur MO12-1 en MO14-1
Van 19.00 tot 20.00 uur MO16-1 en MO18-2
Dinsdag 3 september:
Van 18.00 tot 19.00 uur MO9, MIXO10 en
trainingsleden
Van 19.00 tot 20.00 uur MO14-2
Van 20.00 tot 21.00 uur MO18-1
Donderdag 5 september:
Van 18.00 tot 19.00 uur JO16-1
Vanaf 20.00 uur
Dames 1 en DO25
Alvast veel plezier met hockeyen en tot volgende week!
Een sportieve groet van het bestuur
|
|
|
|
Floor Luyendijk |