terug naar vorige scherm |
Beste leden en ouders van leden,
Afgelopen week is het hockeyseizoen weer gestart en wij, als
bestuur, zijn blij dat we al zoveel ouders hebben gezien en gesproken. Toch is
het niet iedereen gelukt erbij te zijn. Vandaar deze mail, zodat we kort uit
kunnen leggen wat wij besproken hebben.
We zijn kritisch gaan kijken naar alle vrijwillige taken
binnen de club. Voorheen was het zo dat elke ouder een keer werd ingepland voor
de bardienst bijvoorbeeld. Sommige ouders vinden dit leuk en zouden het ook wat
langer willen doen, maar andere ouders vinden het helemaal niks. Wij hebben
daarom besloten om alle openstaande vrijwillige functies op een rij te zetten,
zodat iedereen iets kan gaan doen wat hij of zij ook leuk vindt om te doen.
Vind je het dus niet zo leuk om een bardienst te draaien, dan schrijf je je in
voor een andere taak.
Via deze weg willen we een overzicht geven van de nog
openstaande taken. We willen graag van elk gezin 1 naam ingevuld zien op
onze lijsten, zodat we alles kunnen verdelen en met vele handen licht werk
kunnen doen. Als er van een gezin geen naam op de lijst vermeld staat, zien wij
ons genoodzaakt om iemand toe te voegen aan het barteam.
Waar kun je voor inschrijven:
-
Barteam. Je draait een langere bardienst
dan voorheen (3 a 4 uur), maar kan in overleg met het team zelf inschrijven op
een dag en tijd. Je draait dan enkele bardiensten per seizoen. Afhankelijk van
de grootte van de groep.
-
Schoonmaakploeg. Met een groep zorg je
ervoor dat de kantine weer toonbaar is voor een speelweekend. De dag mag je
zelf bepalen en het mag alleen of met meerdere.
-
Coördinator zaalhockey. Overleg met de
gemeente over zaaluren en regelen van het zaalhockeytoernooi voor de jongste
jeugd (meer info evt. bij Rob Dortmans)
-
Communicatie en PR. Op het gebied van
communicatie kunnen we versterking gebruiken op verschillende gebieden.
Socials, website, krant (meer info evt. Bij Jasper van Doorn).
-
Sponsorcommissie. Hier hebben we zeker
nog 2 personen nodig voor het werven en onderhouden van contact met sponsoren.
(meer info evt. bij Joost Luyendijk).
-
Basisschoolactiviteiten + Hockeyclinic. Organisatie
van deze activiteiten.
-
Secretariaat. De functie binnen het
dagelijks bestuur. Agenda’s maken voor bestuursvergaderingen ( ca 1x in de 5 a
6 weken) en ook notuleren, mail van info@hdlhockey verwerken en diverse
correspondentie (meer info evt. bij Nathalie Verstegen)
-
Ledenwerving (zowel jeugd als senioren). Coördineren
van de ledenwerving (meer info evt. bij Rob Dortmans).
Heb je zelf nog een idee hoe je je kan en wil inzetten, mag
je dit altijd laten weten.
We willen graag van iedereen voor komende woensdag 14-09-2022( i.v.m. de start van de competitie) weten wat een ieder zou willen doen of wie
wij alsnog in gaan plannen in het barteam. Je mag de reactie mailen naar [email protected]. Alvast
heel er bedankt voor jullie reactie. Zo houden we het met z’n allen leuk en
maken vele handen licht werk.
Via deze weg ook alvast een groot dank je wel voor de ouders
die zich in de loop van de week al hebben ingeschreven voor de diverse taken.
Heel Fijn!
Alvast een heel mooi en gezellig hockeyseizoen gewenst!
Een sportieve groet vanuit het bestuur
|
|
|
|
Floor Luyendijk |